Kimsin sen


Yaa abi, sen kimsin ya?
nesin sen, neci'sin?- diye inatla tekrarlayıp duruyor.
Sağ'cı mısın, Solcu musun?
yoksa Ülkücü mü? Kemalist mi...liberal?
Muhafazakâr, Dindar, İslamcı falan mı?...
Yok diyorum.
Ataist mi?, aktivist mi?,...Hayır.
Öyleyse Komünist,.
Stalinci sosyalist falan mı?
O da değil
yoksa Mao'cu, Trockist falan mısın? ......
Daha ne kadar ideoloji varsa sayıyor. 
Aslında bunların anlamını kendi de bilmiyor. Kulaktan duyduklarını sallıyor
Yahu nesin sen?, neci'sin? bir türlü çözemedik- diyor
Bak kardeşim, her şeyden önce bir İnsanım ben, deyip o'na Sezen Aksu'nun parçasını hatırlatıyorum.
'Beni Katagorize etme !'
.........
Hiç duymamış.
Kafasını kaşıyıp ardından burnunu çekiyor
Boş ver- diyorum, fazla zorlama kafan karışmasın.
Gözlerini dikmiş bön bön bakıyor, yanıt bekliyor.
.....
Madem bu kadar ısrarcı'sın, bak şöyle söyleyeyim o zaman
Romantik realist, devrimci demokrat olsun.
???....
Yaaa,... ama öyle bir parti yok ki - diyor
Var canım olmaz mı, ben kurdum
Peki nasıl üye olabilirim?
Olamazsın
Neden?
üye kabül etmeyen tek kişilik bir parti bu
Hadi canım sen de.
yaaa öyle işte.
Önündeki kahveyi höpürdeterek yudumlarken, arada bir kafasını kaldırıp şüpheli gözlerle bana bakıyor.


Yorumlar

Popüler Yayınlar